Regulamin salonu Czajaskin
§ 1.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Niniejszy regulamin zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych w salonie CzajaSkin prowadzonym przez przedsiębiorcę Aleksandrę Czaja-Karcz wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacja o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 7532454449, zwany dalej „Salonem”.
- Zabiegi w Salonie są wykonywane przez Aleksandrę Czaja-Karcz, zwaną dalej „Kosmetologiem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed skorzystaniem z usług, w tym w szczególności przed przystąpieniem do jakiegokolwiek zabiegu kosmetycznego oferowanego przez Salon, zwanego dalej „Zabiegiem”.
- Skorzystanie z Usług Salonu oznacza akceptację Regulaminu bez konieczności jego podpisania. Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu oraz zobowiązaniem do przestrzegania jego postanowień.
- Niezastosowanie się Klientów do wymagań Regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Salonu za wykonane usługi.
- Ilekroć w Regulaminie jest mowa o Usługach lub Zabiegach, rozumie się przez to wszystkie usługi lub zabiegi świadczone przez Kosmetologa na rzecz Klientów.
§ 2.
ZADATEK
- Salon pobiera zadatek w wysokości 199,00 zł (konsultacja) lub 100 zł (zabieg) podczas umawiania wizyt.
- Zadatek może być wpłacony osobiście Kosmetologowi lub przelewem bankowym na rachunek o numerze 52 1140 2004 0000 3202 7926 0680.
- Zadatek należy wpłacić w ciągu 24 godzin liczonymi od dnia umówienia terminu wizyty.
- W przypadku, gdy Klient na wizycie umawia się na kolejną wizytę uiszczony zadatek zalicza się na poczet uiszczenia zadatku za kolejną wizytę.
- Zadatek jest bezzwrotny, jeżeli Klient odwołała wizytę lub na nią nie przyjdzie.
- Przekładanie wizyty następuje nie później niż 5 dni kalendarzowych przed umówioną wizytą pod rygorem utraty wpłaconego zadatku oraz utratą terminu wizyty.
- W przypadku przełożenia terminu, o którym mowa w ustępie wyżej, zadatek przechodzi na poczet zadatku kolejnej wizyty, o ile Kosmetolog został prawidłowo powiadomiony o przełożeniu wizyty.
- W przypadku nieodwołania wizyty z bonu podarunkowego (vouchera) przez Klienta na 5 dni kalendarzowych przed zaplanowaną wizytą powoduje, że jest on automatycznie wpisany jako wykonany.
- Udostępnianie danych osobowych, w tym numeru telefonu przez Klienta podczas rejestracji jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Salon zgodnie z Polityką Prywatności obowiązującą w Salonie.
§ 3.
ZASADY WYKONYWANIA USŁUG
- Przed pierwszą wizytą Klient jest zobowiązany do sumiennego i dokładnego wypełnienia kwestionariusza dotyczącego swojego stanu zdrowia, w tym między innymi do podania informacji na temat alergii, przebytych lub obecnych chorób oraz przyjmowanych leków.
- Klient jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Kosmetologa o każdym przypadku zamiany podanych danych (w tym o zmianie adresu e-mail czy numeru telefonu), a także wszelkich zmian w zakresie złożonych oświadczeń oraz zgód.
- Klient przed rozpoczęciem Zabiegu ma obowiązek powiadomić Kosmetologa o wszelkich dolegliwościach mogących stanowić przeciwwskazanie do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego. Klient jest zobowiązany między innymi do poinformowania o: przyjmowanych lekach, przebytych infekcjach, chorobach serca, używaniu rozrusznika serca, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych, przebytej żółtaczce, ciąży lub okresie połogowym.
- Bezpośrednio przed każdym Zabiegiem Kosmetolog przeprowadza z Klientem wywiad w celu ustalenia, czy ze względu na stan zdrowia Klienta lub ewentualne alergie nie zachodzą przeciwwskazania do wykonania Zabiegu.
- W uzasadnionych wypadkach, w szczególności w razie wątpliwości co do bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Kosmetolog ma prawo odmówić jego przeprowadzenia lub zmienić termin rezerwacji.
- Klient zostaje zaznajomiony z przeciwwskazaniami i ewentualnie wskazaniami do danego Zabiegu. Dopiero, gdy pisemnie potwierdzi on brak przeciwwskazań do wykonania wybranego zabiegu, Zabieg ten może zostać wykonany. Klient potwierdza pisemnie brak przeciwskazań do wykonania Zabiegu nawet wówczas, gdy Zabieg ten był już wykonany w Salonie lub stanowi on część serii tego samego typu zabiegów.
- Klient ma obowiązek stosowania się do zaleceń pozabiegowych, zgodnie z instrukcją przekazaną podczas zabiegu przez Kosmetologa oraz instrukcją dotyczącą ogólnych zaleceń pozabiegowych wysłaną Klientowi drogą mailową. Tylko właściwa higiena, pielęgnacja i stosowanie się do zaleceń Kosmetologa może gwarantować najlepsze rezultaty i efekty po wykonanej usłudze.
- Podczas zabiegu używa się jedynie materiałów jednorazowych, ochronnych, zdezynfekowanych narzędzi i narzędzi jednorazowego użytku.
- Przed każdym przystąpieniem do świadczenia Usług Kosmetolog myje i dezynfekuje ręce środkiem dezynfekującym zgodnie z procedurą i techniką dezynfekcji rąk. Te same czynności Kosmetolog wykonuje w czasie Zabiegu, jeśli przerywa jego ciągłość, jak i po zakończeniu zabiegu.
§ 4.
KONSULTACJA
- Przed pierwszą wizytą Klient jest zobowiązany odesłać odpowiedzi na pytania dotyczące konsultacji w formie tekstu, a także załączyć zdjęcia oraz badania krwi. Wszystkie informacje powinny być zawarte w jednym mailu (jako tekst i załączniki).
- Odpowiedzi na pytania, o których mowa wyżej należy wysłać nie później niż na trzy dni przed planowaną wizytą pod rygorem utraty wpłaconego zadatku i terminu konsultacji.
- Opieka konsultacyjna trwa cztery tygodnie liczone od dnia wysłania planu pielęgnacyjnego. Po tym okresie Klient ma możliwość zakupu dodatkowej konsultacji.
- W czasie wykupionego okresu konsultacyjnego Klient ma możliwość konsultacji z Kosmetologiem drogą mailową na adres recepcja@czajaskin.pl. Odpowiedzi na zapytania są udzielane w ciągu 3 dni roboczych od dnia wysłania wiadomości przez Klienta.
§ 5.
ROZLICZENIA I PŁATNOŚCI
- Ceny zawarte w cenniku, w tym na stronie internetowej www.czajaskin.pl mają charakter informacyjny, mogą ulec zmianie i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny.
- Ceny zawarte w cenniku są cenami brutto (z podatkiem VAT) oraz podawane są w polskich złotych.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za niezapoznanie się przez Klienta z cennikiem.
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane Usługi.
- Zapłaty za świadczone Usługi dokonuje się po wykonaniu Usługi gotówką lub kartą płatniczą.
- Bon upominkowy zakupiony w Salonie należy wykorzystać w ciągu 3 miesięcy od dnia zakupu.
- Przekładanie lub odwoływanie wizyty z ważnym bonem upominkowym następuje nie później niż 5 dni kalendarzowych przed wizytą w Salonie.
- Jeżeli osoba dysponująca bonem nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi odpowiednio wcześnie o swojej nieobecności, Salon traktuje to jako usługę zrealizowaną.
- Bon upominkowy jest wypisywany dla konkretnej osoby, na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.
- W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia bonu upominkowego, Salon nie ponosi odpowiedzialności ani nie przewiduje rekompensaty.
- Bony upominkowe po dacie ważności nie będą realizowane.
- Realizacja otrzymanych bonów upominkowych oraz zakup usługi stanowi potwierdzenie, że Klient akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie.
§ 6.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- W razie podania przez Klienta informacji niezgodnych z prawdą lub zatajenia informacji, o których udzielenie Klient został poproszony, Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek negatywne skutki Usług lub ich niepożądane następstwa, których można było uniknąć, gdyby Klient nie podał informacji nieprawdziwych lub informacji nie zataił.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu, w tym złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego z subiektywnych odczuć. Zabiegi są wykonywane w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką, a każdy Klient jest informowany, że efekty zabiegu są uwarunkowane osobniczo i mogą nie być w pełni satysfakcjonujące.
- Niezastosowanie się Klienta do wymagań Regulaminu, zaleceń pozabiegowych oraz pielęgnacji domowej skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności salonu kosmetycznego za przeprowadzony Zabieg.
§ 7.
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów, w terminie 3 dni kalendarzowych od jego wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Zabiegu. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w dowolnej formie.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Reklamacje składa się w dowolnej formie, między innymi w formie pisemnej, osobiście w Salonie lub za pośrednictwem listu poleconego nadanego na adres Salonu.
- Salon rozpatrzy reklamację w ciągu maksymalnie 14 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta o jej rozpatrzeniu na podane w tym celu dane kontaktowe.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta istnieje możliwość ponownego wykonania reklamowanej Usługi objętej umową lub zwrot (całości lub części) zapłaconej ceny.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania, które wystąpią po poprawnie przeprowadzonym Zabiegu, poprzedzonym poprawnie przeprowadzonym wywiadem, w którym nie stwierdzono przeciwwskazań do wykonania Zabiegu.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za powikłania powstałe w wyniku nieprzestrzegania zaleceń pozabiegowych.
§ 8.
DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych Klientów jest Aleksandra Czaja – Karcz prowadząca działalność gospodarczą pod firmą „Aleksandra Czaja – Karcz” wpisana do CEiDG pod numerem NIP: 7532454449 zwana dalej „Administratorem”.
- Zasady przetwarzania danych osobowych Klienta są opisane w przyjętej w Salonie Polityce Prywatności dostępnej na stronie internetowej www.czajaskin.pl oraz w formie fizycznej w Salonie.
§ 9.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Salon zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące po upływie 7 dni od dnia ich przesłania na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. Do rezerwacji wizyt i Zabiegów wykonanych przed zmianą stosuje się postanowienia dotychczasowe.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych usług czy zabiegów winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy regulamin obowiązuje od 10 grudnia 2022 roku do odwołania.
